Logo de la Universitat de València Logo Departament de Comercialització i Investigació de Mercats Logo del portal

MÀSTER UNIVERSITARI EN DIRECCIÓ I PLANIFICACIÓ DEL TURISME

  • Assignatura:Direcció de màrqueting en empreses turístiques
  • Codi:42983
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 13/09/2021
Data de finalització23/12/2021
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 202/03/2022
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDilluns16:0021:00AULA O33 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
SCHLESINGER -, MARIA WALESSKAT0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
Arroyo Del Caño, Juan Carlos-CEFOIMConsultor Grupo Método
Climent Pelegero, Ainhoa-Casual HotelesRevenue Management
Contreras Alvarado, Francisco-PARADOR Y CAMPO GOLF EL SALERDIRECTOR