Logo de la Universitat de València Logo Departament de Comercialització i Investigació de Mercats Logo del portal

MÀSTER UNIVERSITARI EN DIRECCIÓ I PLANIFICACIÓ DEL TURISME

  • Assignatura:El comportament del consumidor turístic
  • Codi:42984
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 31/01/2022
Data de finalització20/05/2022
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 2
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimarts16:0021:00AULA O33 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
GONZALEZ-GALLARZA GRANIZO, MARTINAT0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
Del Chiappa, Giacomo-Universidad de Sassari (Cerdeña. Italia)Profesor Titular
Fuentes Blasco, Maria-Universidad Pablo de OlavideCatedrática de Universidad
Mondéjar Jiménez, Juan Antonio-Universidad de Castilla La Mancha-sede Cuenca