Consum cooperatiu i col·laboratiu d'habitatge: aspectes fiscals

• 25 d'abril de 2017

I Jornadas sobre Consumo Cooperativo y Colaborativo de Vivienda: Aspectos Fiscales. 27 - 28 abril Saló de Graus de la Facultat de Dret. Universitat de València.

A aquestes jornades s'analitzarà l'accés a la propietat o a l'ús d'habitatge amb fins residencials de forma permanent o temporal mitjançant fórmules de caràcter cooperatiu o col·laboratiu i, especialment, els seus aspectes fiscals. Les jornades pretenen analitzar i conèixer aquestes noves, o no tan noves, realitats i el seu règim tributari, comptant per aquest objectiu, a més de amb la participació d'investigadors universitaris, amb la de representants d'aquests sectors i de les Administracions públiques interessades en la seua possible promoció com a instrument al servei de les polítiques d'habitatge o en les seues implicacions des del punt de vista regulatori i fiscal.