Entrevista a Pilar Alguacil sobre el Model de Gestió Sanitària

• 26 de setembre de 2016
Pilar Alguacil Universitat de València

El passat 23 de setembre, la professora del Màster en Dret de l'Empresa. Assesoria Mercantil, Laboral i Fiscal; Pilar Alguacil, va participar en un debat organitzat per LevanteTV sobre el Model de Gestió Sanitària.

L'acadèmica, experta en Dret Financer i Història del Dret, a més de docent en la Facultat de Dret de la Universitat de València (UV); va oferir la seua visió professional junt amb altres experts en economia, que també formen part de l'equip acadèmic de la UV.

Ací podeu veure el debat complet.