Pilar Alguacil nomenada directora de la Càtedra Cooperatives Agro-alimentàries d'Espanya

Dolores Real, Pilar Alguacil, Agustín Herrero, Tomás Rojas

Cooperatives Agro-alimentàries d'Espanya i la Universitat de València engeguen una Càtedra per a generar coneixement sobre el cooperativisme agroalimentari.

El dimecres dia 11 de juliol es va constituir la Càtedra Cooperatives Agro-alimentàries d'Espanya en la Universitat de València i es va nomenar directora de la mateixa a María Pilar Alguacil Marí, Catedràtica de Dret Financer i Tributari de la Universitat de València.

La Càtedra amb projecció nacional, persegueix cobrir una sèrie de temàtiques específiques del cooperativisme agroalimentari com són la fiscalitat, el règim jurídic i el règim econòmic i comptable de les cooperatives.

Data d'actualització: 13 de juliol de 2018.