Pilar Alguacill i Manuel Alegre participen en les VII Jornada Cuestiones tributarias y laborales relevantes en la Economía social

VII Jornada Cuestiones tributarias y laborales relevantes en la Economía social

El passat 22 de novembre es desenvolupe en el EOI de Madrid la jornada organitzada per CEPES i la Universitat de València, sobre problemàtica fiscal en relacions amb socis.

La intervenció de la Dra. Agutzil va portar per títol Tractament Tratamiento fiscal en las relaciones con socios, mentre que la ponència del Dr. Alegre, Relaciones laborales y cuestiones de seguridad social de las entidades de Economía social: una panorámica.

Després es va desenvolupar una taula redona sobre qüestions fiscals i laborals de l'Economia social.

Data d'actualització: 23 de novembre de 2017.

Imatges: