Els pròxims 2 i 3 d'abril Pilar Alguacil impartirà dues conferències a Nova York

Cooperativisme

Les conferències es desenvoluparan en el Murphy Institute de la City University of New York.

La conferència del dia 2 començarà a les 12, i portarà per títol "Estudi acadèmic de l'economia cooperativa". En aquesta sessió s'explorarà com les universitats europees han desenvolupat l'estudi acadèmic en aquesta àrea i com es veu des d'Estats Units. Resultarà enriquidor el compartir ambdues experiències podent conjuminar esforços en el desenvolupament de l'ensenyament i investigació d'aquest camp.

D'altra banda, el dia 3 s'impartirà la conferencia "Lleis i impostos que poden promoure una economia solidària", també a les 12. En aquesta reunió s'encoratjarà als participants a comprendre com els codis impositius i les regulacions han servit per a enfortir les economies cooperatives a Europa. Sobre açò ha tractat la investigació de Sofia Arana (Universitat de València), que es va centrar en lleis locals nord-americanes. Sobre aquest tema, María Pilar Alguacil compartirà les seues experiències i investigacions sobre codis i regulacions fiscals com una eina per a promoure l'economia social i proporcionar una base sobre la qual avançar.

Data d'actualització: 28 de març de 2018.