El pròxim 29 d'abril Pilar Alguacil impartirà la conferència que porta per títol: “Situación actual de la fiscalidad en la Economía Social y propuestas de reformas en el plano tributario”, dins del cicle de conferències “Los lunes de la Economía Social”, del Màster Universitari en Direcció i Administració en Economia Social i Cooperativisme de la Universidad Católica de Ávila (UCAV) en col·laboració amb Gredos San Diego (GSD).

La Dra. Pilar Alguacil Marí, Catedràtica de Dret Financer i Tributari a la Universitat de València i experta en matèria fiscal d'empreses i entitats de l'Economia Social, tractarà la situació actual de la fiscalitat en l'Economia Social i propostes de reformes en el pla tributari dirigides a afavorir la creació i desenvolupament d'aquest conjunt d'empreses i entitats, fent un especial esment a les cooperatives, societats laborals, empreses socials i associacions amb activitat econòmica.

Aquesta jornada té un interés especial, perquè es realitza en un moment com l'actual, en ple procés d'eleccions i conformació de nous Governs, Estatal, Autonòmic i Local, que han d'aprovar noves polítiques socials i econòmiques, i en aqueix aspecte l'Economia Social pot aportar riquesa, activitat econòmica i ocupació de qualitat, per la qual cosa els poders públics han de propiciar el seu desenvolupament, i la política fiscal és un instrument que pot afavorir la consecució d'aqueix objectiu.

La conferència tindrà lloc el 29 d'abril a les 19.00 h. en el Saló d'actes del Colegio GSD Vallecas (Madrid).