Logo de la Universitat de València Logo del portal

Pilar Alguacil - Universidad de La Laguna

Pilar Alguacil ha participat en la XXXIV Semana de la Empresa, celebrada en la Facultat d'Economia, Empresa i Turisme de la Universidad de la Laguna. L'esdeveniment va tindre lloc els dies 24, 25 i 26 d'abril.

En aquesta edició, la idea principal que es va tractar ha sigut la participació de les dones en el lideratge empresarial. Així, el programa ha comptat amb nombroses activitats i ponències al llarg dels tres dies que ha durat la jornada, orientades a diferents temes, però centrades en la dona. Cada dia ha girat sobre diversos aspectes, com les dones com a motor de canvi, les dones i la gestió de les empreses d'economia social… Així mateix, ha comptat amb dos col·loquis entre convidats de l'esdeveniment, sent un el dijous i un altre el divendres.

Pilar Alguacil va estar present dins de les V Jornadas de Economía Social y Cooperativa: Las mujeres y la gestión de las empresas de economía social, el dia 25. La seua intervenció va portar per títol “Las Empresas de Inserción ¿qué son y cómo funcionan?”.