Logo de la Universitat de València Logo Departament d'Enginyeria Química Logo del portal

Webinar sobre gens resistents a antibiòtics en aigües residuals

• 20 d’octubre de 2020
Webinar sobre gens resistents a antibiòtics en aigües residuals

La Càtedra DAM organitza un webinar sobre les Implicacions de la presència de gens resistents a antibiòtics en les aigües residuals

La Càtedra DAM de Gestió Integral i Recuperació de Recursos de l'Aigua Residual de la Universitat de València organitza el dijous 29 d'octubre a les 10.00 un webinar sobre els possibles efectes que puguen derivar-se de la presència de gens resistents a antibiòtics en aigües residuals. El tema serà abordat per dos experts en la matèria com són la Dra. Maite Muniesa i el Dr. Moustapha Harb, que ens parlaren sobre la persistència d'aquests nous contaminants en les aigües residuals i la importància de la seua presència davant la possible reutilització de les aigües residuals tractades.

L'agenda de l'esdeveniment serà la següent:

• 10:00 – 10:05. Presentación del webinar. Dr. Alberto Bouzas – Director de la Cátedra
  • 10:05 – 10:30. Interpreting the implications of observed antibiotic resistance gene data in various water reuse scenarios. Dr. Moustapha Harb. Lebanese American Univeristy
  • 10:30 – 10.45. Questions
  • 10:45 – 11:10. Presencia, prevalencia y nuevos vehículos de movilidad de genes de resistencia a antibióticos en aguas residuales. Dra. Maite Muniesa – Universitat de Barcelona
  • 11:10 – 11:25. Preguntas

El webinar es realitzarà a través de la plataforma Microsoft Teams. Els interessats a participar en el webinar hauran d'enviar a l'adreça catedradam@uv.es les dades indicades a continuació i se'ls facilitarà per correu l'enllaç per a accedir al webinar.
•    Nom i Cognoms
•    Empresa/Institució