Conferència "Estats Units i l'era Trump"

Dimarts 6 de febrer a les 14 h. en el Seminari del Departament (066): Prof. Kalenda Eaton, Arcàdia University: "Estats Units i l'era Trump".

Kalenda Eaton, nascuda a Northern CA, és professora de literatura afroamericana a la Universitat d'Arcadia, Pennsilvània. Les àrees de recerca d'Eaton inclouen la literatura afroamericana, els estudis de la dona, l'oest americà nord-americà i els estudis africans, en general. Ha publicat sobre la ficció de Black Women durant el període posterior a Civil Rights (Routledge), ha estat guardonat amb una beca Fulbright i ha presentat la seva recerca en conferències nacionals i internacionals. Eaton actualment està realitzant un projecte sobre la literatura regional africana nord-americana.

Data d'actualització: 5 de febrer de 2018.