Seminari de Santiago González y Fernández-Corugedo

El professor visitant de MAES, Santiago González i Fernández-Corugedo, catedràtic d'estudis anglesos de la Universitat d'Oviedo, impartirà un seminari sobre "Edició de textos literaris anglesos", el dimarts 6 de febrer de 2018, de 16:00h a 18:00h a la sala 109 (Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació).

Ha impartit cursos de doctorat sobre mètodes d'investigació i edició literària en nombroses universitats, dins i fora d'Espanya. Ha estat membre de consells editorials / consultors d'unes vint publicacions acadèmiques i autor de l'Antologia de textos de l'anglès mitjà per a l'Arxiu de la Universitat d'Oxford. També ha estat membre de l'ANECA del Ministeri d'Educació i ha estat cònsol d'educació i Ciència al Consolat General d'Espanya a Miami i comissari d'Educació i Ciència a les Ambaixades d'Espanya a Austràlia, Nova Zelanda i Filipines.

Data d'actualització: 5 de febrer de 2018.