Codi del projecte: UV_SFPIE_RMD15_314788  

Títol del projecte:

APLICAR, ANALITZAR I CREAR AMB TEXTOS LITERARIS ANGLÒFONS:  APRENENTATGE I AVALUACIÓ DE NIVELLS COGNITIUS SUPERIORS DE LA TAXONOMIA DE BLOOM EN GRUPS DE TEORIA D’ASSIGNATURES DE LITERATURA EN LLENGUA ANGLESA

Descripció del projecte:

El membres del projecte han dissenyat materials per a l’aplicació d’activitats formatives i mètodes d’avaluació que conduesquen a la consecució de resultats d’aprenentatge basats en nivells o dominis superiors de la taxonomía de Bloom (aplicació, anàlisi i síntesi, reformulats per Krathwohl amb les verbs “aplicar”, “analitzar” i “crear”) en grups de teoria (80 alumnes) d’assignatures obligatòries de literatura en llengua anglesa, del Grau d’Estudis Anglesos.

Es pretén que els materials elaborats relacionen de manera efectiva els resultats d’aprenentatge estipulats per a cada matèria i assignatura, les activitats i mètodes docents a realitzar en classe, i els sistemes d’avaluació; i fer una reflexió al voltant d'aquestes pràctiques. En concret, aquesta aplicació i reflexió se centra en aquells resultats que són més difícils d’atényer amb grups 80 o més alumnes, és a dir, aquells que impliquen l’aplicació de coneixements assimilats i entesos (nivells cognitius inferiors) a situacions noves, bé resolvent problemes, explicant interrelacions dels components d’una idea, o bé creant noves idees a partir de la síntesi de coneixements previs.

 

Membres del projecte:

Alonso Recarte, Claudia

Brígido Corachán, Anna

Coperías Aguilar, Mariajosé

Fernández Caparrós, Ana

Gutiérrez Sumillera, Rocío

Haba Osca, Julia

Manuel Cuenca, Carme

Monrós Gaspar,Laura

Teruel Pozas, Miguel

Tronch Pérez, Jesús

 

 

Amb el suport del Vicerectorat de Polítiques de Formació i Qualitat Educativa de la Universitat de València   ( UV_SFPIE_RMD15_314788  )

 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies