Logo de la Universitat de València Logo Departament de Filologia Catalana Logo del portal

Taller d'habilitats comunicatives per a la defensa del TFG, a càrrec de Fani Grande

• 14 de febrer de 2024
Imatge d'un aula amb ordinadors.

Dimecres 21 de febrer, de 17 a 19 h, Aula 101 se celebrarà el taller organitzat pel Grup Consolidat d’Innovació Docent TREFINCAT.

L'escriptora Fani Grande coordinarà el Taller d'habilitats comunicatives per a la defensa del TFG, adreçat als estudiants de l'assignatura Treball Final de Grau de Filologia Catalana. Fani Grande és comunicadora amb una llarga trajectòria professional especialitzada en l'àmbit de la comunicació eficaç en públic (https://fanigrande.es/trayectoria).

El Grup Consolidat d’Innovació Docent TREFINCAT, en el marc del projecte d'innovació docent «Metodologies, eines i recursos TIC per al TFG» (CONSOLIDA_PID, UV-SFPIE_PID-2737011) organitza aquest taller amb l'objectiu de reforçar les habilitats comunicatives orals del estudiants de TFG de Filologia Catalana.

El taller té la intenció de proporcionar als estudiants estratègies comunicatives orals adequades a l'àmbit acadèmic formal per tal d'efectuar una defensa reeixida del TFG.