L'Institut d'Orientació de vol (IFF) , Braunschweig, Alemanya, busca estudiants de doctorat, en Meteorologia / Física / Enginyeria, interessats en investigació de l'atmosfera.

• 2 d’abril de 2019

L'Institut d'Orientació de Vol (IFF) que forma part de la Technische Universität Braunschweig, Alemanya, i ubicat en l'aeroport d'investigació de Braunschweig opera diverses UAS meteorològiques (Aeri no tripulat) i Sistemes i avions d'investigació tripulats. Està buscant estudiants de doctorat, per a projecte científic, desenvolupament, integració de sensors, electrònica i adquisició de dades, així com per a la preparació, participació i anàlisi de dades de campanyes de camp amb UAS, començant el més prompte possible.

Més informació