Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Exposició "L'inici de la pintura moderna a Espanya: Sorolla i el seu temps". Del 12 de març de 2019 fins agost de 2020.

• 10 de juliol de 2019

L'exposició gira entorn de la figura del pintor Joaquim Sorolla i Bastida (1863-1923), amb mostra dels seus antecedents, la seua època i els seus seguidors, mitjançant obres procedents exclusivament dels fons del Museu de Belles Arts de València. Ha estat comissariada per Rafael Gil Salinas, professor del Departament d'Història de l'Art de la Universitat de València, i per David Gimilio Sanz, conservador d'Art Valencià del Museu de Belles Arts de València.

Invitació