Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

La Càtedra Capgemini organitza un taller sobre Testing i Integració Contínua

• 5 de desembre de 2017

En el marc del programa d'activitats que la Càtedra Capgemini de la Universitat de València du a terme de forma regular, el pròxim dia 5 de desembre tindrà lloc en l'ETSE una jornada dedicada a les tècniques de proves de programari i el procés de desenrotllament per mitjà d'integració contínua que seguixen en la companyia.

Es tracta d'un taller de quatre hores de duració repartit en dos sessions. La primera sessió, que serà a les 12:00 i tindrà una duració de dos hores, se centra a entendre en què consistix la integració contínua de programari, per mitjà de l'ús de proves de programari automatitzades, i com es du a terme este procés en Cap Gemini. La segona sessió, que serà a les 15:00 i també durarà dos hores, se centra a realitzar diverses pràctiques sobre els continguts presentats en la primera part.

El ponent d'esta activitat serà Alejo López, que actualment exercix com a Consultor Senior en Capgemini i que compta amb més de 18 anys de carrera professional.

La jornada tindrà lloc el dimarts 5 de desembre a partir de les 12:00 hores en l'Aula 2.1.6 de l'Escola Superior d'Enginyeria (ETSE) de la Universitat de València. El programa complet d'activitats de Capgemini es pot consultar en este enllaç.