Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Millorant la localització de dispositius mòbils en interiors

Els sistemes de localització sense fils mitjançant dispositius mòbils (smartphones, robots, etc.) que es proposen actualment per a entorns públics (museus, centres comercials, etc.) intercanvien molta informació amb els punts d'accés de xarxa fixos situats als edificis. Això suposa un increment en l'error i el temps de la localització, que es veu agreujat quan augmenta el nombre de dispositius en una zona.

En aquest article es proposa un nou i eficient protocol d'accés dels dispositius mòbils, basat en l'organització i simultaneïtat de les comunicacions sense fils, que redueix substancialment el temps i l'error de localització en entorns amb una alta densitat d'individus.

Autors: Juan J. Pérez-Solano, José M. Claver i Santiago Ezpeleta

Més info: http://www.mdpi.com/1424-8220/17/7/1582/htm

Data d'actualització: 17 de juliol de 2017.