Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

OKTOBER TFGest

• 30 d'octubre de 2018

Des de les diferents comissions de TFGs de l’ETSE-UV som conscients dels dubtes que us sorgeixen a l'hora d'enfrontar-vos a la realització del vostre TFG. Per aquest motiu hem organitzat una sessió especial en la qual comptarem amb la col·laboració de companyes i companys vostres que ja van passar per ací per a entre totes i tots resoldre els dubtes que tingueu.

A més, comptem amb la col·laboren de les organitzacions estudiantils AdR i IEEE Student Branch.

Serà el pròxim 30 d'octubre a les 13.00 en el Saló de Graus Joan Pelechano. I atés que és octubre, hem pensat que celebrarem la OKTOBER TFGest.

Com necessitem saber quantes salsitxes encarregar, si tens intenció de vindre, per favor emplena aquesta enquesta perquè et guardem un lloc (aforament màxim 180 persones):

Cartell de l'esdeveniment