• .

Conferència: “El salto al mundo laboral en traducción: Experiencias de una traductora mutante”

05/12/18

El proper dijous 13 de desembre a les 15:00 tindrà lloc al Saló d’Actes de la nostra Facultat la conferència “El salto al mundo laboral en traducción: Experiencias de una traductora mutante”, a càrrec de Cati Cano, directora de la gestió de projectes de traducció a l’agència de notícies S&P Global Platts. Aquesta conferència està adreçada als estudiants de la FFTiC i als professors que puguen estar interessats.

Celebrating women in Literature and the Arts of the nineteenth century

16/11/18

"Celebrating Women in Literature and the Arts of the Nineteenth Century"; In-house research seminar. Organized by the "Literature, Arts and Performance" Research group (www.uv.es/lapuv). 21 November. Open sessions 12m. Espai Cultural.

Club de lectura-debat sobre les obres de Jane Austen.

15/11/18

Hi haurà una reunió mensual coordinada per Miguel Ángel Jordán, vicepresident de la Jane Austen Society a Espanya. Les persones interessades poden posar-se en contacte amb ell i rebran tota la informació pertinent (miguel.jordan@uv.es)

Jornades d'Innovació Anglotic 2018

14/11/18

Innovation Conference/Jornadas de Innovación Anglotic 2018 Saló d’Actes Sanchis Guarner, Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació, Universitat de València. 20-21 November, 2018

James Baldwin or How a Devil Finds Work in the Cinema.

26/10/18

Conferència: James Baldwin or how a devil finds work in the cinema per Vicent Cucarella. Sala 066 (Dpt. Filología Anglesa i Alemanya), 6 de novembre de 2018, de 14:00-15:00h.