El Programa ‘Territori Sonor’, D’à Punt, Es Realitza En Directe Des Del Tau En El Dia Mundial De La Ràdio

• 15 marzo de 2019

Amb motiu del Dia Mundial de la Ràdio, el magazine d’actualitat musical ‘Territori Sonor’, d’À Punt, es va realitzar ahir en l’Estudi 1 del Taller d’Audiovisuals (TAU) de la Universitat de València.

Diversos estudiants dels Graus de Comunicació Audiovisual i Periodisme, i del Màster Oficial en Continguts i Formats Audiovisuals, van participar en l’elaboració de diferents seccions del programa. Entre altres, foren ells els encarregats de realitzar la peça introductòria del programa, el butlletí musical i l’agenda de concerts amb la qual es va tancar l’emissió. També varen fer les primeres preguntes als grups que actuaren durant el programa: Senior i Chill Addicts. La tercera actuació que es va fer en directe estigué a càrrec de Joe Pask.

El programa, presentat per Amàlia Garrigós, va entrevistar igualment a Miquel Francés, Director del TAU; Dolors Palau, professora de Periodisme i Vicedegana de Comunicació i Participació de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació; i a Àlvar Peris, professor de ràdio en el Grau de Comunicació Audiovisual i Secretari del Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació, que també fou l’encarregat de coordinar l’esdeveniment.

‘Territori Sonor’ és un dels espais més destacats d’À Punt Ràdio, on els músics valencians de tots els gèneres són els principals protagonistes.

Podeu escoltar el programa a la carta en el següent enllaç: