Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Dret Logo del portal

8 de març, veure el món des dels ulls d'elles (el filtre de la Igualtat)

Per a aquest 8 de març, des de la Facultat volem que tots siguem capaços de veure el món a través dels ulls de les dones. És per això que hem preparat una sèrie de pòsters, cadascun amb una dona com a protagonista, amb l'objectiu que, a través de la mirada personal d'aquestes dones, tots i totes puguem veure el món amb un filtre diferent: el filtre de la igualtat.

Durant els pròxims dies, i fins al dia 8 de març, anirem incorporant un nou pòster cada dia, amb frases en diverses llengües, perquè, tots aquells i aquelles que així ho desitgeu, pugueu imprimir-los i penjar-los a les aules o despatxos, guardar-los o compartir-los a les xarxes socials amb el hashtag #filtredelaigualtat.

Us deixem el llistat de les dones protagonistes d'aquesta quinzena per la igualtat: