Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Dret Logo del portal

EL DRET DEL TREBALL EN LA PANDÈMIA DEL COVID-19: “ANALISIS DELS PRIMERS PRONUNCIAMENTS JUDICIALS”

• 16 de juny de 2021
Image de la noticia

Divendres 9 de juliol de 2021, 10.00 h en el Saló de Graus de la Facultat de Dret, Universitat de València, tindrà lloc el seminari: "El dret del treball en la pandèmia del COVID-19, anàlisi dels primers pronunciaments judicials” a càrrec dels Professors Dr. Sr. Eduardo E. Taléns Visconti i Illmo. Sr. Sr. Javier Lluch Corell. Serà inaugurat per Illmo. Sr. Sr. Javier Palao Gil (Degà de la Facultat de Dret de la universitat de València), Sr. José María Goerlich Peset (Director del Departament de Dret del Treball i de la Seguretat Social, Universitat de València) i Excmo Sr D. Ángel Blasco Pellicer (Magistrat de la sala IV del Tribunal Suprem).
Enllaços de connexió en els cartells adjunts.

L'aforament és limitat (disponibles fins a 37 places), han d'emplenar la inscripció en el següent enllaç:

htt12s: //forms.gle/pba WM7jUSBZ2KoW17

Cartell