Logo de la Universitat de València Logo Programa de Doctorat en Dret, Ciència Política i Criminologia Logo del portal

Foto Nom i cognoms Adreça + info Biografia
OÑATE RUBALCABA, PABLO

PDI-Catedratic/a d'Universitat

pablo.onate@uv.es

Biografia

CV BREU DE PABLO OÑATE (pablo.onate@uv.es)

Pablo Oñate és catedràtic de Ciència Política i de l'Administració en la Universitat de València. És llicenciat en Dret i Doctor en Ciències Polítiques per la Universidad Autónoma de Madrid.

És autor, editor i coautor d'un bon nombre de llibres, sent els últims Federalism, Devolution and Multilevel Government (Barbara-Budrich, 2018) i Sistemas electorales en España: caracterización, efectos, rendimientos y propuestas de reforma (CIS, 2020), així com de més de 100 articles de revistes especialitzades i de capítols de llibres sobre democràcia, partits polítics, sistemes electorals, quotes electorals, eleccions, comportament polític, representació política, parlaments, elits polítiques parlamentàries, entre altres temes. Ha sigut investigador i professor visitant de la Georgetown University i de la George Washington University (USA), Oxford University, London School of Economics and Political Science (UK), Universidad Nacional Autónoma de México, Universidad Autónoma de Baja California Sur y Universidad de Veracruz (Mèxic), Universidad René Romero (Bolivia), així com d'un bon nombre d'universitats espanyoles.

Ha treballat com a consultor i observador internacional en diversos processos electorals a Amèrica Llatina, a Bòsnia Hercegovina i a Myanmar; i ha sigut academic advisor del Administration and Cost of Elections Project (UN). També ha sigut assessor institucional a Espanya, treballant per al Ministeri d'Educació, l’ANECA, el Conveni Andrés Bello, l'Agència Espanyola de Cooperació Internacional i Desenvolupament. Ha sigut Director Acadèmic Adjunt de la Fundació Ortega y Gasset-Marañón (i del seu Institut Universitari d'Investigació). Avaluador d'un gran nombre de revistes, nacionals i internacionals, així com de diverses institucions i programes d'avaluació científica. Membre i director d'un bon nombre de projectes d'investigació nacionals i internacionals. Compta amb més de 150 ponències en congressos científics nacionals i internacionals.

Membre del Consell Assessor del Centro de Investigaciones Sociológicas (CIS) (2017-2019); Secretari General de Asociación Española de Ciencia Política y de la Administración (2008-2013); president de la European Confederation of Political Science Associations (ECPSA) (2013-2019). Membre del Executive Committee (des de 2018) i President Elect de la International Political Science Association; Academic Coordinator of the CIS-RCC Harvard University Summer Seminar on Sociological and Political Research (2015, 2016, 2017 i 2018). membre de la Comissió d'Internacionalització de l’ANECA i de la Comissió per a l'Anàlisi d'Enquestes Socials del CIS. Editor de la Revista Española de Investigaciones Sociológicas (des de 2013). En l'actualitat treballa en un projecte de Capacity Building de la UE amb més de 15 institucions a Amèrica Llatina i dirigeix un projecte similar a Tunísia i el Mediterrani Sud (cadascun finançat amb més d'un milió d'euros).

MARTIN CUBAS, JOAQUIN

PDI-Titular d'Universitat

Profesor Titular de Ciencia Política y de la Administración Director Cátedra PAGODA Director del Centro Big History

joaquin.martin@uv.es

GARCIA RIVERO, ANTONIO CARLOS

Secretari/a de Departament
Coordinador/a de Mobilitat

Profesor Titular de Universidad Despacho 1D09 Dpto. de Derecho Constitucional y Ciencia Política Facultad de Derecho Universitat de València Edificio Departamental Central Avinguda dels Tarongers S/N 46022 Valencia

carlos.rivero@uv.es

Biografia

Carlos García-Rivero es profesor de Ciencia Política en la Universidad de Valencia y Research Fellow en el Centre for International and Comparative Politics de la Universidad de Stellenbosch, Sudáfrica. Previamente, fue profesor en las universidades de Saint Louis y Burgos. Profesor o investigador visitante en las Universidades de Strathclyde, RANEPA, Bolonia, La Sapienza o SciencesPo Lyon, ha recibido premios al mejor artículo (AECPA 2009) y a la mejor ponencia (AECPA 2021). También ha sido analista del Ministerio de Defensa en Gestión de Crisis Humanitaria Internacional y Observador Electoral de la OSCE.

BARBERA ARESTE, OSCAR

PDI-Titular d'Universitat

Despacho 1E11 Departamento de Derecho Constitucional y Ciencia Política Facultad de Derecho Universitat de València Edificio Departamental Central Avinguda dels Tarongers S/N 46022 Valencia

o.barbera@uv.es