Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants

CONVOCATÒRIA PREMIS EXTRAORDINARIS DE DOCTORAT CURS 2017-2018

• 13 de juliol de 2018

La Universitat de València ha publicat la convocatòria de premis extraordinaris de doctorat del curs 2017-2018. Podran sol·licitar els esmentats premis els doctors per la Universitat de València que hagen obtingut la màxima qualificació en la defensa de la tesi entre l'1 d'octubre de 2015 i el 30 de setembre de 2017 (ambdós inclosos) El termini per a presentar les sol·licituds a través de la seu electrònica de la Universitat s'obri el 22 de desembre de 2017 i finalitza el 6 de febrer de 2018 a les 23'59 hores.

Llista d'enllaços: