Logo de la Universitat de València Logo Facultat d'Economia Logo del portal

Graduació de Màsters. Recollida d'entrades per a la Cerimònia

Graduació Màsters. Recollida d'entrades per a la Cerimònia

Període de l'esdeveniment: De 22 de de juny de 2020 a 26 de de juny de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 10:00 a 19:00.

Lloc de realització: Consergeria de la Facultat d'Economia (Planta Baixa)

Descripció:

La recollida d'entrades per a la Cerimònia de Graduació serà des del dia 22 fins al 26 de juny en la Consergeria de la Facultat d'Economia (Planta Baixa).

Horari: matins de 10:00 a 13:00 hores i vesprades de 16:00 a 19:00 hores.

Per a la recollida d'entrades, serà necessària la identificació de l'estudiant mitjançant document identificatiu (DNI, permís de conduir...).

En el cas que l’interessat no puga retirar personalment les entrades, haurà de lliurar la següent autorització acompanyada d'una fotocòpia del document identifcatiu de l'interessat. La persona autoritzada haurà a més mostrar un document identificatiu (DNI, permís de conduir...).

Els estudiants que no retiren les entrades en el termini indicat per a açò, s'entendrà que renuncien de manera tàcita a participar en la Cerimònia i se'ls suprimirà del llistat de crides.

Organitza:

Facultat d'Economia.