Logo de la Universitat de València Logo Facultat d'Economia Logo del portal

III Concurs de Tuits contra la Violència de Gènere - Convocatòria i bases

III Concurs de Tuits contra la Violència de Gènere

Període de l'esdeveniment: De 2 de novembre de 2020 a 20 de novembre de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Online

Descripció:

Amb motiu del 25 de novembre, Dia Internacional contra la Violència de Gènere, el Degà de la Facultat d'Economia, a través de la Comissió d'Igualtat, convoca la III Edició del Concurs "Tuits contra la violència de gènere".

El concurs consistirà en l'enviament de missatges, lemes o expressions contra la violència de gènere a través de Twitter i podrà participar l'alumnat i personal (PDI i PAS) de la Facultat d'Economia de la Universitat de València.

Els tuits hauran d'enviar-se a través de Twitter, incloent-hi l'etiqueta #FdEcontraviolenciadegenero i un esment a @FdEconomiaUV

El període d'enviament dels tuits estarà comprés entre el 2 i el 20 de novembre de 2020.

Pots consultar les bases en el següent enllaç i en el Tauló Oficial de la Universitat de València.

Organitza:

Facultat d'Economia - Comissió d'Igualtat