Logo de la Universitat de València Logo Facultat d'Economia Logo del portal

Obert el termini de Convocatòria Avançada Exàmens Graus

Convocatòria Avançada d'Exàmens Graus

Període de l'esdeveniment: De 20 de juliol de 2020 a 31 de juliol de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Seu Electrònica Entreu

Descripció:

La sol·licitud es realitzarà del 20 al 31 de juliol de 2020 a través de la Seu Electrònica d 'Entreu (Procediment ADECON)

Podran sol·licitar la convocatòria avançada aquells estudiants dels Graus als quals els quede per aprovar 2 o menys de 2 assignatures   per a finalitzar la titulació , que l'estudiant haja estat matriculat prèviament en les assignatures corresponents i  que estiga matriculat en el curs en què sol·licita aquesta convocatòria. Queden excloses d’aquest còmput les assignatures de Treball Fi de Grau (TFG) i Pràctiques Externes curriculars independentment que les assignatures pertanguen al primer semestre o al segon.

Els exàmens es realitzaran del 21 de setembre al 8 d'octubre de 2020.

Organitza:

Universitat de València - Facultat d'Economia.

Contacta: secretariafde@uv.es

Més informació: