Logo de la Universitat de València Logo Facultat d'Economia Logo del portal

Programa IECO Grans Llibres: 'Els germans Karamazov'

Grandes Libros

Data: 19 de gener de 2021 de 18:30 a 20:00. Dimarts.

Lloc de realització: Facultat d'Economia + online

Descripció:

En un temps marcat pel subjectivisme radical i pels fluxos d'informació massiva i, al mateix temps, de constants sorolls en la comunicació, necessitem exercitar un cert silenci interior per a escoltar la veu de la pròpia consciència que, al seu torn, ha de formar-se permanentment.

La nova edició de 'Grans Llibres' aborda decididament aqueixa escolta activa per a obrir-se a la veu de la transcendència i a la veu de l'altre. D'aquesta manera estarem en condicions de superar aqueix eclipsi d'intel·ligència, aqueix minvament de la voluntat i aqueixa hipertròfia afectiva, que caracteritzen el moment present. Només així, estarem en condicions de deixar pòsit en les nostres relacions interpersonals i intraprofessionals.

Cartell

Organitza:

Institut per a l'Ètica en la Comunicació i les Organitzacions (IECO).

Contacta: catedraieco@uv.es