Logo de la Universitat de València Logo Facultat d'Economia Logo del portal

VII Premi d'Igualtat de la Facultat d’Economia. Termini obert

Cartell de la convocatòria

Període de l'esdeveniment: De 13 de de febrer de 2020 a 24 de de febrer de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 09:00 a 14:00.

Lloc de realització: Facultat d'Economia - despatx E02 (entresol)

Descripció:

La Facultat d’Economia convoca al VII Premi d'Igualtat 'Desigualtat en la gestió del temps entre homes i dones'.

L'objectiu d'aquest premi és que les persones participants escriguen un relat en el qual es plasme la desigualtat entre homes i dones en la gestió del temps.

En el següent enllaç es pot consultar la Resolució de 11 de desembre de 2019, del Degà de la Facultat d'Economia de la Universitat de València, per la qual es convoca i s'estableixen les bases reguladores del VII Premi d'Igualtat de la Facultat d'Economia (Publicat en el DOGV 12-02-2020).

Organitza:

Comissió Igualtat Facultat d'Economia