Logo de la Universitat de València Logo Facultat d'Economia Logo del portal

XII Edició del Concurs de Fiscalitat FdE-APAFCV

XII edició del concurs de fiscalitat FdE-APAFCV

Període de l'esdeveniment: De 21 d’octubre de 2020 a 30 de setembre de 2021. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Consultar bases de la convocatòria

Descripció:

L'Associació Professional d'Assessors Fiscals de la Comunitat Valenciana i la Facultat d'Economia de la Universitat de València convoquen aquesta edició del Concurs Universitari per a premiar, d'acord amb les dues modalitats que es descriuen a continuació, als millors estudiants de Fiscalitat de la Facultat d'Economia de la Universitat de València durant el curs 2020/21.

• Modalitat 1. Premi a les millors avaluacions en l'assignatura Fiscalitat de l'Empresa de la Facultat d'Economia de la Universitat de València
  • Modalitat 2. Premis als millors Treballs de Fi de Grau sobre temes fiscals, dirigits en el Departament d'Economia Aplicada de la Universitat de València.

Per a poder participar es requereix estar inscrit d'acord amb les especificacions de les Bases del concurs.

Organitza:

Facultat d'Economia i Associació Professional d'Assessors Fiscals de la Comunitat Valenciana (APAFCV)

.

Contacta: premapafcv@uv.es