Logo de la Universitat de València Logo del portal

• cooperació secundària

Objectius:

Activitat dirigida a divulgar i fomentar l’educació financera en el Dia Mundial de l’Estalvi. Es convida a professionals a dialogar sobre temes relacionats amb l’economia i l’estalvi.

Títol:

"L'Educació Financera en l'Ensenyament Preuniversitari de la Comunitat Valenciana: Bases per a un Desenvolupament Ètic"

Ponent:

Sergio Camisón-Haba
Professor del departament de Direcció d'Empreses de la UV i col·laborador de la Càtedra d'Empresa i Humanisme de la UV.

Inscripció (Tancada)

Destinataris:

Estudiants de l’ESO, de batxillerat i de cicle formatiu i professorat d’Economia i Economia de l’Empresa d’ESO, de batxillerat i de cicle formatiu.

Data i lloc de realització:

30 d’octubre de 2019, a la Facultat d’Economia.

Organització:

Comissió de Cooperació amb Secundària de la Facultat d’Economia.

Patrocina:

Càtedra Empresa i Humanisme.

Coordinació:

Cristina Crespo Soler cristina.crespo@uv.es i Amparo Gimeno Ruiz amparo.gimeno@uv.es

Presentacions:

Cartells: