Logo de la Universitat de València Logo Facultat d'Economia Logo del portal

Campanya per a donar a conèixer l'oferta formativa de la Facultat d'Economia als centres d'ensenyament secundari de la província de València

Objectius:

Informar als estudiants d'ensenyament secundari (Batxillerat i Cicles Formatius) sobre les titulacions que s'imparteixen, així com de les dobles titulacions tant interfacultatives com internacionals i dels grups ARA (Alt Rendiment Acadèmic).

Característiques:

Les visites als centres de secundària i dels  centres de secundària a la Facultat d´Economia es realitzaran des d'octubre de 2020 a maig de 2021.

Aquestes visites són sol·licitades pels professors d'Economia d'Ensenyament Secundari dels diferents centres de la província de València i les realitzen estudiants i professors de la Facultat d’Economia.

Participants:

Tots els centres d'ensenyament secundari de la província de València.

Vols que la Facultat d'Economia visite el teu centre de secundària?, o Prefereixes una sessió informativa en línia?
Pots:

1. Sol·licitar-ho a través del següent enllaç
  2. Enviar un correu electrònic a estudiaeneconomia@uv.es

El període de sol·licituds romandrà obert fins al 30 d'abril de 2021.

Contacta:

Facultat d'Economia