Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Facultat d'Economia

Leonor de Arizón. Marketing i comunicació del Monasteri de Sant Jeroni de Cotalba

18 de de novembre de 2018

La Facultat d'Economia ha sigut molt important en la meua vida. Durant la carrera vaig adquirir les competències que m'han permés desenvolupar el meu treball tots aquests anys. Em va ajudar molt a créixer com a persona. Vaig compartir amb amics molt volguts tots aquests anys. Continue tenint una amistat molt profunda amb algunes companyes i alguns professors. En la meua etapa professional he tingut també una relació molt intensa amb la Facultat i amb molts dels seus professors que m'han aportat molts coneixements i experiències.

Moltíssimes felicitats pels 50 anys! i gràcies per compartir durant tants anys els vostres coneixements i experiències amb nosaltres.

Convertir a pdf (obri en nova finestra )