Des del Curs acadèmic 2002/2003, la Facultat d´Economia, amb l'objecte de millorar la qualitat de l'ensenyament en els Graus impartits, impulsa els estudis oferts en llengua anglesa, a través dels Grups ARA.
L’oferta formativa dels nostres graus es completa amb la possibilitat de rebre la docència en anglès en els graus següents:

• Graus d’ADE, ECO, FIC i GIB.  A més de rebre la docència en anglès, es pot pertànyer a un grup ARA, és a dir d’Alt Rendiment Acadèmic.

El Programa ARA, impulsat per la Conselleria d’Educació, va establir aquests grups per a reforçar el potencial dels alumnes més destacats des de l’inici dels seus estudis universitaris. Una de les seues característiques és que com a mínim el 50 % de la docència dels crèdits bàsics s’imparteixen en anglès.

En el suplement Europeu del títol es farà constar la pertinença de l'estudiant a un grup ARA.

En la Facultat d’Economia hi ha dos Grups ARA:

a) Un grup ARA transversal per als graus d’ADE i ECO.

Els alumnes del grup ARA transversal (ADE i ECO) se seleccionaran, amb la sol·licitud prèvia a la Secretaria de la Facultat , atenent-ne l’expedient acadèmic i el coneixement acreditat de la llengua anglesa.

Els terminis son els següents:

• Sol.licituds matricula grups especifics amb docència en anglés:
    Del 14 al 17 juliol 2017 a les 14 hores en la Secretaria de la Facultat d´Economia
    Del 14 al 17 juliol 2017 a les 23:59 formulari Online
  • Resultats: 18 juliol 2017 a partir de les 15 hores.
    Admesos Grau en ADE
    Admesos Grau en ECO
  •  Matricula específica grups amb docència en anglés: 20 juliol 2017.
    Grau Economia: 16 horas
    Grau Administració i Direcció d'Empreses (ADE): 17 hores

Per a poder pertànyer al grup ARA transversal l’estudiant haurà d’acreditar abans de la finalització del primer curs un coneixement de la llengua anglesa amb un nivell equivalent al B2 o superior, segons la taula d'equivalències que figura més endavant.

b) Un grup ARA en el GIB.

En el GIB és un requisit imprescindible per a poder optar al grup de docència en anglès (Grup ARA) tenir acreditat el B2 segons el Marc Comú de Referència Europeu en el moment de la matrícula. La justificació del nivell B2 es pot dur a terme mitjançant:

1. Presentació de certificació oficial, pots consultar els certificats oficials d’anglès que s’admeten en la taula d’equivalències següent.
  2. Realització d’una prova de nivell d’anglès. Els estudiants que no puguen presentar algunes de les certificacions de la taula anterior,  podran fer una prova d’anglès organitzada a aquest efecte pel Centre d’Idiomes de la Universitat de València, prèvia matricula. En aquest mateix espai s'informarà de les dates per a la preinscripció i matrícula. Aquesta prova no inclou l'examen oral necessari per a obtenir el certificat B2; és solament una oportunitat d'accedir al grup ARA en primer curs per a aquells que no poden presentar-ho en la data de matrícula. Aprovar-la no eximeix de la presentació d'un certificat oficial B2 dels referits en el punt anterior, que haurà de lliurar-se en Secretaria abans de finalitzar el curs acadèmic.

Prova d'anglès organitzada pel Centre d'Idiomes de la Universitat de València:

Inscripció:

Preu de la prova:

• 45 € (El pagament es podrà realitzar en efectiu o amb targeta)

Documentació:
Els alumnes hauran d'emplenar un full d'inscripció i presentar una fotocòpia del DNI i una fotocòpia de la preinscripció en el GIB en el Centre d'Idiomes de la Universitat de València (C/ Dr. Joan Reglà, 6 - Bajo o C/ Serpis, 25).

Realització de la prova:

• 30 d'agost de 2017 a les 10:00 hores

Lloc de la prova:

• Aules N404 y N405 del Aulari Nord del Campus dels Tarongers (Universitat de Valéncia)

La prova constarà de tres parts:
- Comprensió Escrita - 1 hora
- Comprensió Oral - 20-30 minuts
- Gramàtica i Vocabulari - 1 hora

Els alumnes del grup ARA GIB se seleccionaran una vegada matriculats, atenent-ne les preferències, expedient i l’acreditació del nivell d’anglès.