Horari atenció estudiants:

Coordinadora de Pràctiques: Paz Rico
Dimarts de 9:30 a 11:30 Despatx E03 (Entresòl)
Correu electrònic: paz.rico@uv.es

Grau en: ADE, Economia, Finances i Comptabilitat, International Business,Turisme i Doble Grau en Turisme+Administració i Direcció d'Empreses (TADE)

1.- Calendari previst per a les pràctiques 2018-2019
2.- Guies de pràctiques i informe
3.- Curs Tutorial OPAL
4.- Sessions informatives
5.- Modalitat de Pràctiques
6.- Llista de Tutors
7.- Material per a tutors

1.- Calendari previst per a les pràctiques 2018-2019

Tasques Dates Lloc

Sessions informatives

• GADE (Ontinyent): 6 març de 13:00-14:00 hores, Aula 33
  • GADE i TADE: 21 març de 14:00-15:30h, Aula 101
  • GADE i FIC: 22 març de 14:00-15:30h, Aula 101
  • GECO i GIB: 27 març de 14:00-15:30h. Aula 101
  • GTUR: 26 març de 14:00-15:30h. Aula 101
Presentació de sol·licituds de pràctiques Del 10 al 30 d'abril (obligatori per a qualsevol modalitat de pràctica). Cap alumne podrà fer pràctiques ni TFG si no cumpleix aquest requeriment Secretaria Virtual, opció "Pràctiques"
Publicació de la relació provisional d'estudiants admesos 28 al 31de mayo Web Facultat i Web ADEIT
Termini de reclamació dels estudiants no admesos 4 al 8 de junio Secretaria Facultat, 5 dies hàbils posteriors a la publicació d'admesos provisionals
Presentació d'Autoprácticums
  • Fins al 15 de juny si la pràctica es realitza d’octubre a gener.
  • Fins al 15 de setembre si la pràctica es realitza de febrer a juny.
  • Els alumnes que presenten un autoprácticum a l'estranger poden acollir-se a una extensió de termini fins al 15 de setembre si es presenta un autoprácticum en l'estranger per al primer semestre, o fins a l'1 de desembre si es presenta un autoprácticum en l'estranger per al segon semestre. En tots dos casos, els alumnes han d'informar necessàriament que s'acullen a aqueix termini, abans del 15 de juny, a Inmaculada.Ferragud@fundacions.uv.es. Si no ho fan es considerarà que renuncien a presentar autoprácticum.

1.- Secretaria Virtual, opció "Autopràcticum".
2.-L'empresa enviarà, a Inmaculada.Ferragud@fundacions.uv.es el document del autoprácticum:

Presentació de propostes de Reconeixement Fins el 15 de juny. No s’admetrà cap reconeiximent després d’aquesta data. Aportar documentació a Secretaria
Publicació de la relació d'estudiants admesos per a Reconeixement Del 25 al 29 de juny Web Facultat i Web ADEIT
Publicació de Autoprácticums admesos
  • Del 25 al 29 de juny si la pràctica es realitza d'octubre a gener.
  • Del 19 al 21 de setembre si la pràctica es realitza de febrer a juny o a l'estranger en el primer semestre i l'alumne s'ha acollit a l'extensió de termini del 15 de setembre.
  • Del 12 al 14 de desembre si la pràctica es realitza a l'estranger en el 2º semestre i l'alumne s'ha acollit a l'extensió de termini de l'1 de desembre.

Web Facultat y Web ADEIT

Els estudiants amb autopràcticum admesos a l'estranger han d'aportar acreditació de la pòlissa d'assegurança (veure punt 4 de la guia)

Publicació de la relació definitiva d'estudiants admesos Del 4 al 6 de juliol Web Facultat i Web ADEIT
Publicació de les ofertes aprovades per la Comissió de Pràctiques per al primer semestre Del 4 al 6 de juliol Web Facultat i Web ADEIT
Primeres sesions d’elecció de pràctiques (1er Semestre)

11 al 15 de juliol

Web Facultat i Web ADEIT
Publicació de les ofertes aprovades per la Comissió de Pràctiques per al segon semestre Segona quinzena de setembre Web Facultat i Web ADEIT
Segones sessions d’elecció de pràctiques
(2on Semestre)
Octubre Web Facultat i Web ADEIT

2.- Guies de pràctiques i informe

3.- Curs Tutorial OPAL

4.- Sessions informatives

Presentació Sessions informatives Pràctiques Empresa: Descarrega Presentació Treball Fi de Grau (TFG):

Descarrega presentació Pràctiques a l'Estranger (Erasmus week):

5.- Modalitat de Pràctiques

A) Reconeixement: Llistat de Reconeixements per activitat laboral

B) Autopràcticum: Llistat d'autoprácticums

C) Elecció de la borsa d'ADEIT

• Previ a la sessió d'elecció d'empreses llegir la NOTA ACLARIDORA
  • Exemples de programa d'activitats.
Grau Llista d'admesos curs 17-18 Llista d'empreses
(Llegir la nota aclaridora )
Grau ADE Descarrega Llista  Descarrega Llista 2 semestre
Grau ADE Ontinyent Descarrega Llista Descarrega Llista 2 semestre