Logo de la Universitat de València Logo Facultat d'Economia Logo del portal

.
Estudia a la Facultat d’Economia, garantia de professionalització i ocupabilitat.

250 estudiants d'Economia de Batxillerat van participar en la XV Olimpíada d'Economia a la Comunitat Valenciana

• 5 d’abril de 2017
Image de la noticia

El dissabte 8 d'abril, 250 estudiants d'Economia i Economia de l'Empresa de 2º de Batxillerat van participar en l'Olimpíada d'Economia a la Comunitat Valenciana, la qual cosa suposa un rècord de participació en aquesta competició a nivell local.

L'Olimpíada en la seua fase local de València està organitzada conjuntament per la Facultat d´Economia de la Universitat de València i la Facultat d’ADE de la Universitat Politècnica de València, compta a més amb el patrocini de la Borsa de València, el Col·legi Oficial d'Economistes de València i la Cátedra de Finanzas Internacionales del Banco Santander.

Amb aquesta competició les Facultats organitzadores pretenen estimular l'estudi de l'economia entre els joves i premiar l'esforç i l'excel·lència acadèmica. Les proves consisteixen a resoldre tres tipus d'exercicis: preguntes conceptuals, proves numèriques i un comentari de text d'actualitat econòmica.

La Comissió Acadèmica Avaluadora determinarà els deu alumnes guanyadors en la Fase Local. D'entre ells, els sis primers estudiants que superen la prova del dissabte, competiran posteriorment en la fase final de la IX edició de l'Olimpíada Espanyola d'Economia, representant als estudiants valencians, que se celebrarà els dies 26, 27 i 28 de juny, en la Facultad de Derecho y Ciencias Económicas y Empresariales de la Universidad de Córdoba.