36 treballs presentats a l'XI Concurs "Projecte Empresarial" per a Cicles Formatius i Batxillerat

El passat 28 de març va concloure el termini per a la presentació de projectes a l'XI Concurs "Projecte Empresarial" que organitza la Facultat d´Economia, amb la col·laboració de la Delegació per a la Incorporació a la Universitat, la Càtedra "Excelencia y Desarrollo en Emprendimiento: de estudiante a empresario" y la Càtedra "Finanzas internacionales" del Banco de Santander.

La participació en aquesta iniciativa, entre els objectius de la qual destaca el de fomentar i estimular l'activitat emprenedora entre els joves, creix cada any, aconseguint-se en aquesta convocatòria la quantitat de 36 projectes presentats.

Després del procés d'avaluació se seleccionaran els 10 projectes finalistes, que s'exposaran públicament el 10 de maig de 2018 a les 10.00 hores en el Hall de la Facultat d'Economia. Posteriorment a les 14.00 hores es lliuraran els premis als guanyadors en el Saló de Graus.

Data d'actualització: 12 d'abril de 2018.