Acord amb la Facultat de Dret per a oferir el Doble Grau en Dret i Economia

Representants de la Facultat de Dret i de la Facultat d’Economia han arribat a un acord per a encetar el procés administratiu escaient per a poder oferir, a partir del pròxim curs 2019-2020, un programa de Doble titulació en Dret i en Economia.

Aquest Doble grau està pensat per a atendre la vocació i interès d'aquells estudiants que desitgen aconseguir una formació àmplia, rigorosa i competitiva en l'àmbit dels estudis jurídics i econòmics, amb un especial enfocament sobre l'economia internacional i el sector públic.

Aquests estudis han estat dissenyats per a ser impartits en modalitat trilingüe, durant un període de cinc cursos acadèmics, al final del qual les persones graduades obtindran dues titulacions, una en Dret i una altra en Economia amb els avantatges professionals que, sens dubte, això els suposarà.

Data d'actualització: 23 de juliol de 2018.