Entrepreneurship and Innovation in Europe: A Berkeley StartUp Bootcamp

S'ha obert la convocatòria per a la selecció de 6 estudiants per a participar el Campus Internacional d'Estiu: “Entrepreneurship and Innovation in Europe: A Berkeley StartUp Bootcamp” en el marc de la iniciativa “California-Spain Campus” de la UV. El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà el 15 de gener de 2018.

La iniciativa California-Spain Campus (CSC) és un projecte col·laboratiu que forma part de l'estratègia d'internacionalització de les activitats de la Universitat de València amb prestigioses universitats dels Estats Units d'Amèrica i que, en aquest cas, persegueix posar en valor les activitats de col·laboració amb la University of California at Berkeley (UCB).

Data d'actualització: 29 de novembre de 2017.