Estudiants admesos Graus Facultat d'Economia amb estudis universitaris oficials parcials

• 25 de setembre de 2018

S'han produït variacions respecte de la llista provisional publicada el passat dia 20 de setembre per haver desistit en la seua petició algun dels estudiants que havien sigut admesos provisionalment. En aquests casos, s'han assignat les vacants per l'ordre establit en el Reglament.

Els estudiants admesos hauran de formalitzar la seua matrícula els pròxims dies 1 i 2 d'octubre en la Secretaria de la Facultat d'Economia.

Llista d'enllaços: