La Facultat d’Economia acollirà al Prof. Simon P. Anderson, de la Universitat de Virgínia (EUA)

El professor, Simon P. Anderson, investigador en Economia Industrial, ha sigut convidat per VLC/CAMPUS, International Campus of Excellence.

La Facultat d’Economia i l'Estructura d’Investigació en Comportament Econòmic i Social (ERICES), acolliran des del 10 de Juny fins al 10 d'Agost de 2017 al Professor Simon P. Anderson com a investigador convidat en el marc del programa “Atracció de Talent” del VLC/CAMPUS València, International Campus of Excellence.

El professor de la Universidad de Virginia (EEUU), investigador en Economia Industrial, intercanviarà impressions i coneixements amb estudiants de doctorat i investigadors/es sobre les diverses línies de recerca en Economia en les quals ha treballat.

Organitzats per les professores Amparo Urbano i Irene Comeig, se celebraran diferents trobades i workshops que acolliran a investigadores i investigadors tant de la Universitat de València com d'altres universitats europees.

Per favor, contacta amb la Professora Comeig (irene.comeig@uv.es) si vols concertar trobades/workshops amb Simon P.Anderson.

Data d'actualització: 12 de juny de 2017.