Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Facultat d'Economia

Gastronomic Spain, guardonada amb el IV Premi Emprenedors de la Facultat d´Economia

• 16 de de febrer de 2016

Gastronomic Spain, fundada per joves universitaris, ofereix experiències gastronòmiques de les diferents Comunitats Autònomes i propostes per a tots els gustos. El Premi, patrocinat per La Caixa, va ser lliurat en la clausura del Fòrum d'Ocupació de la Facultat.

Darrere de Gastronomic Spain estan Antonio i Bettina, dos foodlovers incondicionals i fundadors de l'empresa. Saben per pròpia experiència, que quan vius fora, hi ha molts motius pels quals trobar a faltar a Espanya i volen que el menjar no siga un d'ells.

Per als fundadors, el menjar casolà, feta amb manyaga i cor és una de les millors maneres d'alimentar-se i reviure bones estones, al costat de la família i els amics.

Web empresa

Premi al tuitero més dinàmic i Premi Concurs Valoració d´Empreses

A més, a la clausura del Fòrum d'Ocupació, es van lliurar el Premi al tuitero més dinàmic i influent per a Amalia López, i el Premi pel Concurs de Valoració d'empreses, patrocinat per Rankia, per a Adrián Buedo Antón.