Javier Lozano, exalumno de la Facultat d’Economia, nou Director de Tracosa València

Javier Lozano, que va realitzar les seues pràctiques en Tracosa València, va estudiar el Màster en Internacionalització Econòmica: Integració i Comerç Internacional durant el Curs Acadèmic 2015/2016.

Després de l'aprovació del nomenament de Javier Lozano, els accionistes i directius de Tracosa han volgut destacar la meritòria labor que ha desenvolupat Javier en aquest temps en l'empresa des del seu lloc com Freight and Customs Assisant fins a Adjunt de Direcció durant els últims mesos, en el qual ha aconseguit reforçar a l'equip i influir en els bons resultats.

En la seua primera etapa en la companyia Javier ha viatjat per les diferents seus de Tracosa per a conèixer de primera mà la història de la companyia i les particularitats de cada zona en la qual opera i de cada departament arribant a aconseguir un coneixement profund de les persones que formen l'empresa i els per menors de cada àrea de treball.

Notícia completa

Data d'actualització: 12 de setembre de 2017.