Logo de la Universitat de València Logo del portal

Un estímul i reconeixement a l'esforç: Líders en dobles graus.

Un estímul i reconeixement a l'esforç: Líders en dobles graus

Estudia a la Facultat d’Economia, garantia de professionalització i ocupabilitat.

Una formació sense fronteres: Líders en mobilitat internacional.

Una formació sense fronteres: Líders en mobilitat internacional

Jorge González, estudiant de la Facultat d’Economia participa en la I Olimpíada Internacional d'Economia

• 16 de setembre de 2018

La I Olimpíada Internacional d'Economia se celebra a Moscou del 14 al 22 de setembre, i en ella participen representants d'11 països. La representació espanyola està composta pels cinc primers classificats en la X Olimpíada Espanyola d'Economia.

L'Olimpíada Internacional d'Economia és una competició anual en economia organitzada per a estudiants d'educació secundària. Es pretén simular les activitats en economia, negocis i finances mitjançant de la resolució creativa de problemes. Aquesta iniciativa facilita les relacions entre joves de diferents nacionalitats i fomenta la cooperació internacional.

Més informació