Nova edició del Programa "Estudia a la Facultat d'Economia”

• 28 d'octubre de 2018

Un any més s'engega el Programa Estudia, una campanya per a donar a conèixer l'oferta formativa de la Facultat d'Economia als centres d’ensenyança secundària de la província de València.

Les visites als centres de secundària i d'aquests a la Facultat d’Economia es realitzaran durant els mesos d'octubre-desembre de 2018 i gener-juny de 2019.

Aquestes visites són sol·licitades pels professors/orientadors d’Ensenyança Secundària dels diferents centres de la província de València i les realitzen professors de la Facultat d´Economia.

L'enllaç d'inscripció dels centres de secundària per a participar en el Programa Estudia és el següent: https://bit.ly/2zBFmwj

El PDI col·laborador interessat a participar en el Programa Estudia pot fer-ho enviant un correu electrònic a antonio.marin@uv.es, indicant disponibilitat i si té algun centre de preferència per a visitar.