Obert el termini d'inscripció a les VII Jornades d'Innovació Docent a l'Educació Superior – IDES 2018

• 21 de maig de 2018

Fins al proper 1 de juny romandrà obert el termini d'inscripció a les VII Jornades IDES 2018, que se celebraran en la Facultat d’Economia els dies 9 i 10 de juliol.

En el marc de la col·laboració i l'aposta per la innovació docent i la connexió amb l'entorn laboral i professional, la Facultat de Magisteri i la Facultat d'Economia i Florida Universitària desenvolupen conjuntament les VII JORNADES D'INNOVACIÓ DOCENT A l'EDUCACIÓ SUPERIOR.

Amb aquestes Jornades volem generar un espai per compartir les experiències innovadores que tenen lloc a les nostres aules i fora d'elles tots els dies. Bones pràctiques que poden ser aplicable en altres contextos acadèmics, promovent l'aprenentatge i la reflexió.