Primera edició de l'Escola d'Estiu de la Càtedra d'Economia Feminista de la UV

Període de l'esdeveniment: De 25 de juny de 2018 a 11 de juliol de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Casa de la Cultura de Quart de Poblet, Casa de la Dona de Xirivella i Col·legi Major Rector Peset de la Universitat de València

Descripció:

D’aquesta manera, la Càtedra d'Economia Feminista té la intenció de contribuir al pensament crític difonent els principis de l'Economia Feminista com a alternativa per orientar l'economia cap a un canvi de model més humà, just i sostenible.

Amb aquest motiu, aquesta primera edició comporta una proposta d'espais de trobada, debats i aprenentatge col·lectiu per a la formació i acció política feminista aplicada a l'educació, les polítiques públiques de major proximitat a la ciutadania i la necessària (re) definició del model econòmic.

El programa, de 20 hores de durada, es desenvoluparà en tres jornades diferenciades: el 25 de juny a Quart de Poblet, el 26 de juny a Xirivella i els dies 10 i 11 de juliol a València. Segueix-nos la pista, perquè en breu publicarem el programa detallat de cada jornada.

De moment, avancem les dates per anar reservant agenda i el proper 13 de juny obrirem el termini d'inscripció al web de la Càtedra d'Economia Feminista. Serà possible inscriure a la totalitat del programa de l'Escola d'Estiu Fem Economia Feminista o bé fer-ho sol a alguna de les jornades formatives; en tot cas, la inscripció serà imprescindible, ja que les places són limitades.

Organitza:

Càtedra Economia Feminista.