Programa Explorer per a promoure el talent de joves. Inscripció oberta

Oberta la inscripció Programa Explorer per a promoure el talent de joves
Període de l'esdeveniment:
  • De 19 de novembre de 2018 a 11 de desembre de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.
  • 12 de desembre de 2018 de 00:00 a 14:00. Dimecres.

Lloc de realització: El Centre Explorer de la Universitat de València.

Descripció:

El Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius de la Universitat de València organitza una nova edició del programa Explorer patrocinat per Banc Santander a través de Santander Universitats i amb la coordinació de Centro Internacional Santander Emprendimiento (CISE). El programa està orientat a la captació i promoció del talent de joves d'entre 18 a 31 anys amb idees de negoci innovadores. El termini per a participar en el programa romandrà obert fins a les 14:00 hores (GTM) del 12 de desembre de 2018. Les persones interessades hauran de presentar la seua candidatura a través del següent enllaç, indicant que es desitja participar en la Universitat de València.

Organitza:

El Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius de la Universitat de València..

Contacta: opex@uv.es

Més informació: