Qui pot ser empresari

Període de l'esdeveniment: De 1 de novembre de 2018 a 31 de maig de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 17:00 a 20:00.

Lloc de realització: Fundació Universitat-Empresa ADEIT de la Universitat de València

Descripció:

La Càtedra de Cultura Empresarial de la Universitat de València ha posat en marxa la 20ª edició de “Qui pot ser empresari?”, un curs pràctic gratuït en el qual s'aprén sobre el món dels negocis de la mà dels empresaris més representatius de la Comunitat Valenciana. El curs, de 60 hores de durada, es desenvoluparà de novembre a maig, una sessió setmanal a la vesprada, de 17.00 h a 20.00 h.

Organitza:

La Cátedra de Cultura Empresarial de la Universitat de València.

Contacta: catedraculturaempresarial@adeituv.es

Més informació: